Izvēlne Izvēlne
LV

TOYOTA IR VISSTRAUJĀK AUGOŠAIS AUTOMOBIĻU ZĪMOLS

17.07.2017

Toyota ir visstraujāk augošais zīmols – Latvijā pirmajā pusgadā tā pārdošanas apjoms sasniedzis gandrīz 24% pieaugumu. Popularitāti visvairāk guvušas tieši  hibrīda piedziņas automašīnas, iecienītākie modeļi – Yaris un RAV4, kā arī jaunais Toyota C-HR Hybrid. Esam lepni, ka Toyota RAV4 pārdošanas apjomi stabili pieaug, un 60% pārdoto automobiļu ir hibrīdi.

Toyota hibrīdi
Klikšķiniet uz mazā attēla, lai atvērtu lielos galerijas attēlus

Toyota pirmo sešu mēnešu laikā ir vislabāk pārdotais automobiļu zīmols – ar 5735 Baltijas valstīs pārdotiem automobiļiem, kas pārspēj jebkuru citu autoražotāju. Salīdzinājumā ar pērnā gada pirmajiem sešiem mēnešiem uzņēmums pārdošanas apjomu ir palielinājis par 33%, pārdodot par 1422 automobiļiem vairāk. Toyota ir palielinājuši arī savu tirgus daļu līdz 14,2%, kas to padara par visiecienītāko automobiļu zīmolu Baltijas valstīs.

Šogad Toyota bauda stabilus panākumus visās trīs Baltijas valstīs. Latvijā 2017. gada pirmajā pusē Toyota ir visstraujāk augošais automobiļu zīmols pārdošanas apjoms salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn pieaudzis par gandrīz 25%,  un tas nozīmē 1264 pārdotus jaunus automobiļus. Toyota ir arī zīmols, kas visvairāk paplašinājis savu tirgus daļu, sasniedzot 13% – tas ir 2,6 procentu pieaugums salīdzinājumā ar šo pašu periodu pagājušajā gadā.

Neapšaubāmi zīmola labos rezultātus ietekmējuši Toyota hibrīda modeļu panākumi – pieprasījums pēc hibrīda piedziņām aizvien pieaug. Par klientu pieprasījumu pēc hibrīdiem vistiešāk liecina 2016. gadā atklātā Toyota RAV4 Hybrid panākumi. Klienti šo hibrīda SUV uzņēma patiesi labi, un 60% no visiem pārdotajiem Toyota RAV4 automobiļiem ir hibrīdi. Klientu acīs visaugstāk tiek vērtētas automobiļa SUV īpašības, izsmalcinātā hibrīda braukšanas pieredze un izcilā degvielas ekonomija.

Lepnā dizaina Toyota C-HR krosovers vēl viens Toyota modelis, kas klientu vidū bauda ievērojamu popularitāti. Tā pārdošana tiks uzsākta šogad, un tas arī savā segmentā ievieš inovāciju – hibrīda piedziņu. Aprīkots ar jaunākās paaudzes hibrīda sistēmu, tas dāvā vienmērīgu un aizraujošu veiktspēju, ko izvēlas 45% klientu.

Atjaunotā dizaina Yaris, kas tirgū nonāca šopavasar, arī ir guvis stabilu klientu loku, un arī šim automobilim ir izdevies palielināt hibrīdu pārdošanas apjomus – līdz 37%. Vēl klusākiem hibrīda braucieniem un uzlabotai brauciena un stūrēšanas kvalitātei klienti tagad var izbaudīt arī Toyota Safety Sense – aktīvās drošības sistēmu komplektu, kas tagad iekļauts visu Yaris modeļu standarta aprīkojumā.

Toyota, piedāvājot nozarē plašāko hibrīdu klāstu – 8 modeļus* –, joprojām ir apņēmušies radīt aizvien labākus automobiļus un samazināt savu ietekmi uz apkārtējo vidi. Aprēķināts, ka vairāk nekā 10 miljoni Toyota hibrīdu, kas šodien brauc pa pasaules ceļiem, ir palīdzējuši samazināt CO2 izmešu daudzumu par 77 miljoniem tonnu.

*Toyota hibrīdmodeļi: Yaris Hybrid, Auris Hybrid, Auris Hybrid Touring Sports, Toyota C-HR Hybrid, Prius, Prius+, Prius Plug-In Hybrid, RAV4 Hybrid.