Izvēlne Izvēlne
LV

„Amserv Motors” saņemt trešo Ichiban balvu pēc kārtas

14.12.2011

Š.g. 8. decembrī Toyota un Lexus pārstāvji Latvijā ― SIA „Amserv Motors” trešo reizi pēc kārtas saņēma prestižo Toyota Eiropas klientu apmierinātības apbalvojumu Ichiban (Toyota Ichiban Customer Satisfaction Award). „Amserv Motors” ir vienīgais Toyota automašīnas pārstāvošais uzņēmums Latvijā, kas šo augsto atzinību saņem trīs gadus pēc kārtas.

Ichiban balvas pasniegšana notika ikgadējā Baltijas valstu Toyota dīleru samita laikā, kas šogad norisinājās Rīgā, 8. decembrī. Balvu „Amserv Motors” pārstāvjiem – valdes locekļiem Intam Pērkonam un Armandam Vimbam pasniedza Toyota Baltic AS (TBA) rīkotājdirektors Alars Metsons (Alar Metsson) un Toyota Motor Europe (TME) pārstāvis Boidevens Deziters (Boydewien Dezyter).

Ceļojošā Ichiban balva tiek pasniegta ik gadu katras valsts tikai vienam labākajam Toyota pārstāvim. Galvenais vērtēšanas kritērijs ir klientu apmierinātība ar pārstāvniecības sniegumu apkalpošanā. Papildu klientu apmierinātības vērtēšanai jābūt ievērotiem arī nosacījumiem attiecībā uz pārstāvniecības uzņēmējdarbību ― noteiktajiem plāniem gan pārdošanā, gan pēcpārdošanā ir jābūt izpildītiem, turklāt izpildītiem labāk nekā citiem pārstāvjiem. Vārds „Ichiban” ir radies no japāņu vārda „Okyakusama Ichiban”, un tā nozīme ― „Klients pirmajā vietā”, un „Ichiban” nozīme šajā vārdu savienojumā ir „pirmais” jeb „numur viens”.

Pirmo reizi Toyota šo balvu pasniedza 2007. gadā un tās pirmais ieguvējs Baltijas valstīs bija Igaunijas uzņēmums „Elke Auto” AS. Kopumā Eiropā ir vairāk nekā 2000 Toyota mazumtirgotāju, bet Ichiban balvu līdz šim saņēmušas 45 pārstāvniecības. „Amserv Motors” šo balvu pirmo reizi saņēma 2010. gada aprīlī, otro reizi – 2011. gada martā.

Ints Pērkons, SIA „Amserv Motors” valdes loceklis, Pārdošanas vadītājs; „Ichiban titula vairākkārtēja iegūšana nekad nav bijis mūsu pašmērķis. Taču, nenoliedzami, tas ir patīkams pārsteigums. Šī balva apliecina, ka klienti novērtē „Amserv Motors” ieguldījumu klientu apkalpošanā un uzliek mums visiem vēl lielāku atbildību, jo tiek izvirzītas arvien augstākas prasības gan pārdošanas, gan pēcpārdošanas pakalpojumiem. Ichiban ir lielisks iemesls turpināt rūpēties par savu solījumu īstenošanu, lai klients pie mums vienmēr būtu „numur viens”.