Toyota bZ4X Touring

Toyota paplašina bZ4X pilnībā elektrisko SUV klāstu ar jaunu Touring modeli – papildinājumu tā pilnībā elektriskajam bZ4X piedāvājumam, kas paplašina modeļa pievilcību ar vēl spēcīgāku, daudzpusīgāku veiktspēju un ievērojami lielāku bagāžas nodalījumu. Radīts, domājot par ģimenes piedzīvojumiem, atpūtu un sportisku dzīvesveidu. Tās ir galvenās īpašības klientiem, kas meklē automašīnu, kas atbilst aktīva dzīvesveida prasībām vai var kalpot kā ietilpīgs un elastīgs ģimenes izmēra transportlīdzeklis. Kā autentisks SUV, jaunais bZ4X Touring ļauj klientiem izvēlēties elektrisko transportlīdzekli, neapdraudot savu dzīvesveidu, pateicoties lielākai telpai un daudzpusībai, apvienojumā ar ātru uzlādes laiku, palielinātu nobraukumu ar pilnu uzlādi un jaudīgiem dzinējiem.

Fokuss uz telpu

Toyota ir radījusi bZ4X Touring ar nemanāmu bZ4X SUV virsbūves stila pagarinājumu. Tas ir par 140 mm garāks un kopumā par 20 mm augstāks (kopējie rādītāji attiecīgi 4830 mm un 1670 mm), un šie izmēri palielina kravas nodalījuma ietilpību par vairāk nekā trešdaļu – papildu 148 litriem – līdz 600 litriem*. Auto ir maksimāli izmantotas vietas taupīšanas iespējas, ko piedāvā Toyota BEV (Battery Electric Vehicle) spēka agregāts, pateicoties kompaktajām detaļām un izkārtojumam, kas palielina brīvo telpu gan salonā, gan bagāžas nodalījumā. bZ4X Touring ir pietiekami daudz vietas ģimenes brīvdienu bagāžai vai plaša spektra atpūtas un sporta aprīkojumam. 40:60 elastīgs aizmugurējo sēdekļu izkārtojums nozīmē, ka pieejamo vietu ir vienkārši un ērti paplašināt, kad tas nepieciešams.

Veiktspēja un dinamika

Jaunais bZ4X Touring ievēro Toyota principu piedāvāt elektrificētu modeļu klāstu, kas klientam sniedz izvēli, piedāvājot gan priekšējās (FWD), gan pilnpiedziņas (AWD) versijas. Abu modifikāciju automašīnas ir aprīkotas ar 74,7 kWh (bruto ietilpība) litija jonu akumulatoru un atkarībā no aprīkojuma līmeņa – vai nu ar 11 kW, vai ar 22 kW iebūvētu maiņstrāvas (AC) lādētāju. Maksimālā ātrās uzlādes jauda (DC) ir aptuveni 150 kW. Priekšpiedziņas modeļa paredzētā maksimālā jauda ir 224 DIN ZS/165 kW*, bet pilnpiedziņas bZ4X Touring tā ir 380 DIN ZS/280 kW*, padarot šo modeli par jaudīgāko Toyota BEV klāstā uz šo brīdi. Jaudu un kompaktumu nodrošina Toyota jaunā eAxle sistēma, kas izmanto jaunus silīcija karbīda (SIC) pusvadītājus, kas ir vienlaikus efektīvāki, vienlaikus esot vieglāki un kompaktāki. Ļoti būtiski elektromobiļu segmentā, ka bZ4X Touring var vilkt piekabes līdz 1500 kg (ar bremzēm), kas pastiprina jaunā universālā elektriskā apvidus auto reputāciju kā ļoti spējīgam un ietilpīgam transportlīdzeklim ar prognozēto nobraukumu ar pilnu uzlādi līdz 560 kilometriem* pēc WLTP.

Robustāks dizains

Lai gan bZ4X radīts, lai asociētos eleganci un inovācijām savā vizuālajā tēlā, Touring modeļa pagarinātā un universālim līdzīgā virsbūve ir ieguvusi virkni stila detaļu, kas uzsver robustāku un piedzīvojumiem bagātāku garu, piemēram, graudaina melna riteņu arku apdare, melnas krāsas riteņu diski un robusti jumta reliņi, kas vēl vairāk atvieglo sporta aprīkojuma vai garu kravu pārvadāšanu, nodrošinot līdz 70 kg jumta slodzi. Galvenās izmaiņas ir automašīnas pagarinātajā aizmugurējā daļā ar jaunu zemāka bampera dizainu un LED kombinētajiem lukturiem, kuriem ir modernāks un vairāk tieši uz apvidus auto stilistiku veidots izskats. Virsbūves krāsu gammā būs iekļauta jauna Brilliant Bronze krāsa.

Salona dizains ir veidots līdzīgs atjaunotajam Toyota bZ4X elektromobilim: jauna viduskonsole ērtai digitālo ierīču lietošanai un instrumentu paneļa dizains ar standarta aprīkojumā iekļautu 14 collu multimediju ekrānu. Salona apdare ietvers jaunu City Moss polsterējuma krāsu, kas atbilst modeļa autentiskajam SUV raksturam. Multimediju sistēma nodrošina BEV navigācijas funkciju, kas palīdz vadītājam izvēlēties maršrutu un uzlādes punktus, pamatojoties uz automašīnas akumulatora uzlādes stāvokli un atlikušo nobraucamo attālumu.

Jaunā Toyota bZ4X Touring elektriskā krosovera pārdošanas uzsākšana Eiropā ir paredzēta 2026. gada pavasarī. Foto in informācija no Toyota Motor Europe NV/SA un Toyota Baltic publicitātes materiāliem. Sekojiet līdzi jaunumiem mūsu mājaslapā, lai pirmie uzzinātu par iepriekšpārdošanas sākumu.

* Visi dati ir provizoriski pirms homologācijas.

 

TOYOTA T-MATE – kopā ar tevi drošākiem braucieniem

Toyota T-Mate ir sistēmu kopums, kas radīts, lai palīdzētu tev un padarītu braukšanu drošāku neatkarīgi no tā, vai novieto automobili stāvvietā, brauc pa šoseju vai pārvietojies pilsētā. Šīs sistēmas palīdz ne tikai pasargāt tevi un tavus pasažierus, bet arī citus satiksmes dalībniekus. Tā ir daļa no Toyota apņemšanās uzlabot ceļu satiksmes drošību un mūsu mērķa atstāt ceļu satiksmes negadījumus pagātnē. Aprīkojums var atšķirties atkarībā no izvēlētā modeļa un tā komplektācijas. Vienmēr jautājiet Toyota pārdošanas konsultantam par T-Mate drošības sistēmu iekļāvumu izvēlētajā komplektācijā un to iespējām. Lielākajai daļai Toyota modeļu šo sistēmu programmatūra ir atjaunojama tiešsaistē bez servisa apmeklējuma. Daļa no šīm sistēmām Toyota klientiem jau ir pazīstamas ar zīmolu – Toyota Safety Sense (TSS).

Sadursmes novēršanas sistēma (PCS)

Sadursmes novēršanas sistēma (PCS)

Sadursmes novēršanas sistēma var palīdzēt tev laikus pamanīt šķērsli un izvairīties no sadursmēm ar citiem transportlīdzekļiem, gājējiem un velosipēdistiem. Tā brīdina vadītāju ar skaņas un vizuāliem signāliem, kā arī aktivizē asistējošo bremzēšanu. Ja vadītājs savlaicīgi nenospiež bremžu pedāli, automobiļa ātrums tiek samazināts automātiski, lai novērstu vai mazinātu sadursmi. Atkarībā no izvēlētā automašīnas modeļa un komplektācijas šī sistēma var būt ar atšķirīgu specifikāciju attiecībā uz automašīnas ātrumu un diennakts laiku, bet vairumā gadījumu aprīkojumā iekļautās palīgsistēmas paredzētas darbam gan dienas, gan nakts apstākļos.

Adaptīvā kruīza kontrole (ACC)

Adaptīvā kruīza kontrole (ACC)

Šī sistēma uztur minimālo iepriekš iestatīto attālumu no priekšā braucošā transportlīdzekļa. Ja attālums samazinās, sistēma samazina automobiļa ātrumu, izmantojot bremzes un aktivizējot bremžu gaismas. Ja automobilis ir aprīkots ar ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu (RSA), sistēma atpazīs arī ātruma ierobežojumus un ieteiks nepieciešamās ātruma izmaiņas. Inteliģentā adaptīvā kruīza kontrole (iACC) var pilnībā apturēt automobili, ja priekšā braucošais transportlīdzeklis apstājas. Viegli piespiežot akseleratora pedāli vai atkārtoti nospiežot iACC slēdzi, sistēma tiks aktivizēta no jauna.

Automātisko tālo gaismu funkcija (AHB)

Automātisko tālo gaismu funkcija (AHB)

Automātiskā tālo gaismu sistēma uzrauga ceļu, lai noteiktu pretimbraucošo transportlīdzekļu lukturus. Ja tā konstatē priekšējo lukturu gaismu, tā automātiski izslēdz tālās un ieslēdz tuvās gaismas. Kad transportlīdzeklis pabrauc garām, sistēma automātiski atkal pārslēdzas uz tālajām gaismām. Rezultāts? Drošāka braukšana nakts laikā tev un citiem satiksmes dalībniekiem. Tehniskā realizācija var atšķirties atkarībā no izvēlētā automašīnas modeļa un tā galveno gaismu komplektācijas un var būt aprīkota ar papildu komforta un drošības funkcijām.

Ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma (RSA)

Ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma (RSA)

Ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma identificē ceļa zīmes un salona displejā attēlo noderīgu informāciju, piemēram, pašreizējo braukšanas ātruma ierobežojumu vai apdzīšanas aizliegumu. Ja vadītājs neievēro ceļa zīmes, palīgsistēma aktivizē brīdinājumu ar skaņas un vizuāliem signāliem. Ja automobilis aprīkots ar adaptīvo kruīza kotroles sistēmu (ACC) – RSA nosūta datus ACC sistēmai, lai vadītājs varētu ērti apstiprināt atļautā ātruma iestatījumus.

Joslas sekošanas funkcija (LTA vai PDA/SA)

Joslas sekošanas funkcija (LTA vai PDA/SA)

Abas sistēmas paredzētas, lai palīdzētu vadītājam noturēt automobili izvēlētās braukšanas joslas centrā un to iespējas var atšķirties. Joslas marķējumu nolasīšanas palīgsistēma notur automobili joslas centrā, un, ja sāksi no tās novirzīties, palīgsistēma viegli piestūrēs automobili, lai pielāgotu tā pozicionējumu joslā. Proaktīvās braukšanas palīgsistēmas (PDA) – stūrēšanas palīgsistēma (SA) palīdz vadītājam neizbraukt no joslas. Sistēma nosaka līkumus un pielāgo palīgsistēmu, lai veicinātu atbilstošu stūrēšanu. Tā var arī palīdzēt nodrošināt stabilitāti, braucot taisni.

Panorāmas skata monitors (PVM)

Panorāmas skata monitors (PVM)

Sistēma tiek saukta arī par 360° videokameru. Automobiļa novietošana stāvvietā ir vienkāršāka un drošāka ar šo sistēmu, kas apvieno attēlus no četrām kamerām, lai sniegtu gandrīz 360° skatu uz apkārtni. Lielākajā daļā komplektāciju tā nodrošina arī aerofoto līdzīgu infografiku, kas ir īpaši noderīgi novietojot automašīnu šaurās stāvvietās, pie augstām brauktuvju apmalēm vai tuvu citiem automobiļiem.

Brīdinājums par aizmugurē šķērsojošiem transportlīdzekļiem ar automātisko bremzēšanu (RCTAB)

Brīdinājums par aizmugurē šķērsojošiem transportlīdzekļiem ar automātisko bremzēšanu (RCTAB)

Kad tu atpakaļgaitā brauc ārā no stāvvietas, šī sistēma nosaka visus transportlīdzekļus, kas tuvojas no kreisās vai labās puses, brīdina tevi par tiem un aktivizē bremzes, lai izvairītos no sadursmes. Atsevišķi automobiļu modeļi vai to komplektācijas var būt aprīkoti papildu arī ar līdzīgas darbības sistēmu priekšā, ar vai bez automātiskās bremzēšanas opciju – brīdinājuma palīgsistēmu par priekšā šķērsojošiem transportlīdzekļiem (FCTA).

Drošas izkāpšanas palīgsistēma (SEA)

Drošas izkāpšanas palīgsistēma (SEA)

Šī sistēma izmanto aklo zonu monitora (BSM) radaru, lai palīdzētu novērst sadursmi starp atvērtām automobiļa durvīm un transportlīdzekli vai velosipēdistu, kas tuvojas no aizmugures. Ja pastāv sadursmes risks, ārējos spoguļos un daudzfunkcionālajā ekrānā iedegas indikatori, kā arī atskan skaņas signāls, lai brīdinātu automobilī esošos.

Toyota Safety Sense (TSS) – bezvadu atjauninājumi

Toyota Safety Sense (TSS) – bezvadu atjauninājumi

Bezvadu programmatūras atjauninājumi nodrošina, ka Toyota Safety Sense (TSS) vienmēr ietver jaunākās funkcijas un uzlabojumus.

TOYOTA T-MATE iespēju saraksts ir ļoti apjomīgs un lielai daļai automašīnu modeļu vai to aprīkojuma komplektāciju elektronisko braukšanas asistentu jeb palīgsistēmu piedāvājumā var būt arī Aklo zonu monitors (BSM), Joslas maiņas palīgsistēma (LCA), Vadītāja noguruma monitors (DMC), Avārijas apstāšanās sistēma (EDSS), Proaktīvās braukšanas palīgsistēmas – palēnināšanas palīgsistēma (PDA), Paātrinājuma slāpēšanas sistēma pie maziem ātrumiem, Avārijas stūrēšanas palīgsistēma ar aktīvā atbalsta funkciju (ESA ar aktīvā atbalsta funkciju), Uzlabota parkošanās sistēma Toyota Teammate Advanced Park (ADCC), Toyota Teammate uzlabotā stāvvietā novietošanas sistēma, kas jau ir vadāma attālināti no viedtālruņa, Inteliģentais attāluma eholokators (ICS), Atgādinājums par aizmugurējā sēdeklī sēdošajiem (RSRS), Toyota Smart Connect, e-Zvana izsaukums (E-CALL), Automātiskās aizmugurējās mirgojošās avārijas gaismas (ARFHL) un vēl daudz dažādas inovatīvas sistēmas.

Droša braukšana vienmēr ir paša autovadītāja atbildība. Visas elektroniskās vadītāja atbalsta sistēmas darbojas to darbības apstākļos un saskaņā ar to ierobežojumiem. Īpaši laika apstākļi var atsevišķos gadījumos būtiski ietekmēt sistēmu funkcionalitāti. Sīkāku informāciju vienmēr skati Īpašnieka rokasgrāmatā. Funkciju pieejamība var mainīties atkarībā no valsts, automobiļa modeļa un aprīkojuma līmeņa.

Lietotne MyToyota

Lietotne MyToyota ietver tavam automobilim paredzētu savienotu pakalpojumu komplektu, kas atvieglos tavu ikdienu. Lai kur tu dotos, izmantojot lietotni savā viedtālrunī, tu vari sazināties ar savu automobili, lai skatītu tā atrašanās vietu, optimizēt savu braukšanas stilu, attālināti regulēt salona temperatūru un daudz ko citu.

MyToyota