Mirai

Toyota Mirai – ūdeņradim ir spēks un nākotne!

Ūdeņradim ir spēks un nākotne! Ūdeņraža tehnoloģijas mobilitātē un it īpaši – elektromobilitātē ir joma, kurā Toyota var tikt uzskatīta gan par pionieriem, gan ekspertiem līdzīgi kā tas ir attiecībā uz hibrīda dzinējiem. Jaunais Toyota Mirai – viens no piemēriem. Tā izteiksmīgais dizains nevainojami saplūst ar novatoriskām tehnoloģijām. Greznais interjers sniedz izcila komforta un inovatīvu tehnoloģiju integrāciju. Pārveido savu ikdienu ar jauno Mirai – novatorisku degvielas šūnu elektrisko automobili, kas izmanto ūdeņradi un skābekli elektrības ģenerēšanai, darbinot tā elektromotoru ar maksimālo iespējamo efektivitāti. Rezultāts? Nekādu gāzu emisiju un nobraucamais attālums virs 650 km. Vienīgie automobiļa radītie izmeši ir ūdens. Sākot ar ūdeņradi darbināmām laivām līdz sabiedriskajam transportam un no autotransporta līdz mājsaimniecībām, ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģija maina sabiedrības izpratni par enerģijas avotiem. Esi starp tiem, kuri pietuvina rītdienu!

Toyota Mirai šogad svin vienpadsmito gadu Japānā un desmitgadi ASV. Auto ir attīstīts no sākotnēji demonstrētajiem Toyota FCV (Fuel Cell Vehicle) konceptiem 2011. gada un 2013. gada Tokijas auto izstādēs, bet Toyota darbu pie ūdeņraža šūnu tehnoloģijas ieviešanas autotransportā uzsāka jau 1992. gadā – 33 gadus atpakaļ. Pirmā komerciāli pārdotā Toyota Japānā un ASV, kas darbināma ar ūdeņradi, bija Toyota Highlander FCHV 2002. gadā, kas ar pilnu uzpildi un 90 kW elektromotoru varēja nobraukt 300 km. Pašreizējais otrās paaudzes Mirai tiek ražots no 2020. gada un uzskatāms par vienu no tehnoloģiski interesantākajiem zemo emisiju vai bezemisiju luksusa klases auto šobrīd pasaulē. Auto kustību nodrošina 182 Zs 300 Nm elektromotors un tas ir aprīkots ar 3 ūdeņraža tvertnēm ar kopīgo ietilpību 141 litrs. Kā jau īstam augstākās klases limuzīnam – Mirai ir aizmugurējā piedziņa.

Aplūkojot Toyota Mirai salonu ar lieliskajiem ādas apdares sēdekļiem un visu svarīgāko automašīnas komforta sistēmu vadības moduli aizmugurējo sēdekļu roku balstā kļūst skaidrs, ka Mirai ir augstākās klases reprezentatīva automašīna. Automašīna, kas papildu savam klases statusam sniedz pievienoto vērtību manifestējot klientu piederību pie tehnoloģiju avangarda atbalstītājiem. Neatkarīgi no tā, vai tu dodies darba braucienā vai garākā piedzīvojumā, Toyota Mirai sniedz tev pilnīgu kontroli pār automobili ar augstākās klases tehnoloģijām katrā kustībā. Lai nodrošinātu klasē vadošās drošības funkcijas, Toyota Mirai ietver Toyota T-Mate – izpalīdzīgāko auto vadīšanas asistentu. Toyota T-Mate ir sistēmu kopums, kas radīts, lai palīdzētu tev un padarītu braukšanu drošāku, neatkarīgi no tā, vai brauc pa šoseju, pārvietojies pilsētā vai novieto automobili stāvvietā. Dizaina ziņā Mirai, iespējams, ir viens no visjapāniskākajiem Toyota automobiļiem globālajā piedāvājumā.

Krāsas

Krāsas

Diski

Interjers

Konfigurators

Mirai Sedan FuelCell (182 hp) EV Premium

Mirai Sedan FuelCell (182 hp) EV Premium

Sākot no € 74 200

Konfigurē savu Toyota

Mirai Sedan FuelCell (182 hp) EV Ambassador

Mirai Sedan FuelCell (182 hp) EV Ambassador

Sākot no € 80 600

Konfigurē savu Toyota

Noliktava

TOYOTA T-MATE – kopā ar tevi drošākiem braucieniem

Toyota T-Mate ir sistēmu kopums, kas radīts, lai palīdzētu tev un padarītu braukšanu drošāku neatkarīgi no tā, vai novieto automobili stāvvietā, brauc pa šoseju vai pārvietojies pilsētā. Šīs sistēmas palīdz ne tikai pasargāt tevi un tavus pasažierus, bet arī citus satiksmes dalībniekus. Tā ir daļa no Toyota apņemšanās uzlabot ceļu satiksmes drošību un mūsu mērķa atstāt ceļu satiksmes negadījumus pagātnē. Aprīkojums var atšķirties atkarībā no izvēlētā modeļa un tā komplektācijas. Vienmēr jautājiet Toyota pārdošanas konsultantam par T-Mate drošības sistēmu iekļāvumu izvēlētajā komplektācijā un to iespējām. Lielākajai daļai Toyota modeļu šo sistēmu programmatūra ir atjaunojama tiešsaistē bez servisa apmeklējuma. Daļa no šīm sistēmām Toyota klientiem jau ir pazīstamas ar zīmolu – Toyota Safety Sense (TSS).

Sadursmes novēršanas sistēma (PCS)

Sadursmes novēršanas sistēma (PCS)

Sadursmes novēršanas sistēma var palīdzēt tev laikus pamanīt šķērsli un izvairīties no sadursmēm ar citiem transportlīdzekļiem, gājējiem un velosipēdistiem. Tā brīdina vadītāju ar skaņas un vizuāliem signāliem, kā arī aktivizē asistējošo bremzēšanu. Ja vadītājs savlaicīgi nenospiež bremžu pedāli, automobiļa ātrums tiek samazināts automātiski, lai novērstu vai mazinātu sadursmi. Atkarībā no izvēlētā automašīnas modeļa un komplektācijas šī sistēma var būt ar atšķirīgu specifikāciju attiecībā uz automašīnas ātrumu un diennakts laiku, bet vairumā gadījumu aprīkojumā iekļautās palīgsistēmas paredzētas darbam gan dienas, gan nakts apstākļos.

Adaptīvā kruīza kontrole (ACC)

Adaptīvā kruīza kontrole (ACC)

Šī sistēma uztur minimālo iepriekš iestatīto attālumu no priekšā braucošā transportlīdzekļa. Ja attālums samazinās, sistēma samazina automobiļa ātrumu, izmantojot bremzes un aktivizējot bremžu gaismas. Ja automobilis ir aprīkots ar ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu (RSA), sistēma atpazīs arī ātruma ierobežojumus un ieteiks nepieciešamās ātruma izmaiņas. Inteliģentā adaptīvā kruīza kontrole (iACC) var pilnībā apturēt automobili, ja priekšā braucošais transportlīdzeklis apstājas. Viegli piespiežot akseleratora pedāli vai atkārtoti nospiežot iACC slēdzi, sistēma tiks aktivizēta no jauna.

Automātisko tālo gaismu funkcija (AHB)

Automātisko tālo gaismu funkcija (AHB)

Automātiskā tālo gaismu sistēma uzrauga ceļu, lai noteiktu pretimbraucošo transportlīdzekļu lukturus. Ja tā konstatē priekšējo lukturu gaismu, tā automātiski izslēdz tālās un ieslēdz tuvās gaismas. Kad transportlīdzeklis pabrauc garām, sistēma automātiski atkal pārslēdzas uz tālajām gaismām. Rezultāts? Drošāka braukšana nakts laikā tev un citiem satiksmes dalībniekiem. Tehniskā realizācija var atšķirties atkarībā no izvēlētā automašīnas modeļa un tā galveno gaismu komplektācijas un var būt aprīkota ar papildu komforta un drošības funkcijām.

Ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma (RSA)

Ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma (RSA)

Ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma identificē ceļa zīmes un salona displejā attēlo noderīgu informāciju, piemēram, pašreizējo braukšanas ātruma ierobežojumu vai apdzīšanas aizliegumu. Ja vadītājs neievēro ceļa zīmes, palīgsistēma aktivizē brīdinājumu ar skaņas un vizuāliem signāliem. Ja automobilis aprīkots ar adaptīvo kruīza kotroles sistēmu (ACC) – RSA nosūta datus ACC sistēmai, lai vadītājs varētu ērti apstiprināt atļautā ātruma iestatījumus.

Joslas sekošanas funkcija (LTA vai PDA/SA)

Joslas sekošanas funkcija (LTA vai PDA/SA)

Abas sistēmas paredzētas, lai palīdzētu vadītājam noturēt automobili izvēlētās braukšanas joslas centrā un to iespējas var atšķirties. Joslas marķējumu nolasīšanas palīgsistēma notur automobili joslas centrā, un, ja sāksi no tās novirzīties, palīgsistēma viegli piestūrēs automobili, lai pielāgotu tā pozicionējumu joslā. Proaktīvās braukšanas palīgsistēmas (PDA) – stūrēšanas palīgsistēma (SA) palīdz vadītājam neizbraukt no joslas. Sistēma nosaka līkumus un pielāgo palīgsistēmu, lai veicinātu atbilstošu stūrēšanu. Tā var arī palīdzēt nodrošināt stabilitāti, braucot taisni.

Panorāmas skata monitors (PVM)

Panorāmas skata monitors (PVM)

Sistēma tiek saukta arī par 360° videokameru. Automobiļa novietošana stāvvietā ir vienkāršāka un drošāka ar šo sistēmu, kas apvieno attēlus no četrām kamerām, lai sniegtu gandrīz 360° skatu uz apkārtni. Lielākajā daļā komplektāciju tā nodrošina arī aerofoto līdzīgu infografiku, kas ir īpaši noderīgi novietojot automašīnu šaurās stāvvietās, pie augstām brauktuvju apmalēm vai tuvu citiem automobiļiem.

Brīdinājums par aizmugurē šķērsojošiem transportlīdzekļiem ar automātisko bremzēšanu (RCTAB)

Brīdinājums par aizmugurē šķērsojošiem transportlīdzekļiem ar automātisko bremzēšanu (RCTAB)

Kad tu atpakaļgaitā brauc ārā no stāvvietas, šī sistēma nosaka visus transportlīdzekļus, kas tuvojas no kreisās vai labās puses, brīdina tevi par tiem un aktivizē bremzes, lai izvairītos no sadursmes. Atsevišķi automobiļu modeļi vai to komplektācijas var būt aprīkoti papildu arī ar līdzīgas darbības sistēmu priekšā, ar vai bez automātiskās bremzēšanas opciju – brīdinājuma palīgsistēmu par priekšā šķērsojošiem transportlīdzekļiem (FCTA).

Drošas izkāpšanas palīgsistēma (SEA)

Drošas izkāpšanas palīgsistēma (SEA)

Šī sistēma izmanto aklo zonu monitora (BSM) radaru, lai palīdzētu novērst sadursmi starp atvērtām automobiļa durvīm un transportlīdzekli vai velosipēdistu, kas tuvojas no aizmugures. Ja pastāv sadursmes risks, ārējos spoguļos un daudzfunkcionālajā ekrānā iedegas indikatori, kā arī atskan skaņas signāls, lai brīdinātu automobilī esošos.

Toyota Safety Sense (TSS) – bezvadu atjauninājumi

Toyota Safety Sense (TSS) – bezvadu atjauninājumi

Bezvadu programmatūras atjauninājumi nodrošina, ka Toyota Safety Sense (TSS) vienmēr ietver jaunākās funkcijas un uzlabojumus.

TOYOTA T-MATE iespēju saraksts ir ļoti apjomīgs un lielai daļai automašīnu modeļu vai to aprīkojuma komplektāciju elektronisko braukšanas asistentu jeb palīgsistēmu piedāvājumā var būt arī Aklo zonu monitors (BSM), Joslas maiņas palīgsistēma (LCA), Vadītāja noguruma monitors (DMC), Avārijas apstāšanās sistēma (EDSS), Proaktīvās braukšanas palīgsistēmas – palēnināšanas palīgsistēma (PDA), Paātrinājuma slāpēšanas sistēma pie maziem ātrumiem, Avārijas stūrēšanas palīgsistēma ar aktīvā atbalsta funkciju (ESA ar aktīvā atbalsta funkciju), Uzlabota parkošanās sistēma Toyota Teammate Advanced Park (ADCC), Toyota Teammate uzlabotā stāvvietā novietošanas sistēma, kas jau ir vadāma attālināti no viedtālruņa, Inteliģentais attāluma eholokators (ICS), Atgādinājums par aizmugurējā sēdeklī sēdošajiem (RSRS), Toyota Smart Connect, e-Zvana izsaukums (E-CALL), Automātiskās aizmugurējās mirgojošās avārijas gaismas (ARFHL) un vēl daudz dažādas inovatīvas sistēmas.

Droša braukšana vienmēr ir paša autovadītāja atbildība. Visas elektroniskās vadītāja atbalsta sistēmas darbojas to darbības apstākļos un saskaņā ar to ierobežojumiem. Īpaši laika apstākļi var atsevišķos gadījumos būtiski ietekmēt sistēmu funkcionalitāti. Sīkāku informāciju vienmēr skati Īpašnieka rokasgrāmatā. Funkciju pieejamība var mainīties atkarībā no valsts, automobiļa modeļa un aprīkojuma līmeņa.

Paskaidrojoša informācija

*) Uzskatāms piemērs. Toyota Līzings aprēķins piemērā veikts automobilim ar cenu 45000 EUR, ieskaitot PVN 21%. 5 gadu operatīvais līzings (kreditēšanas/nomas līgums). Aizņēmuma likme: 3.865% (ko veido 3 mēnešu EURIBOR (vērtība 12.06.2025: 1.975%) + 1.89%), gada procentu likme: 4.47%. Pirmā iemaksa: 10% Maksa par līguma sagatavošanu: 1.5% no automašīnas cenas. Atlikusī vērtība: 35%, nobraukums 100 000 km. Ikmēneša maksājums 505.03 EUR. Kredīta kopējā summa un kredīta kopējo izmaksu summa (neieskaitot pirmo iemaksu un ieskaitot atlikušo vērtību): 46726.85 EUR, ieskaitot PVN 21%. Papildu nosacījums – klientam visā operatīvā līzinga (nomas) līguma darbības laikā jānodrošina automobiļa KASKO apdrošināšana. Aizņemieties atbildīgi, izvērtējot savas kredīta atmaksāšanas iespējas! Toyota Līzings pakalpojumu sniedzēji ir Luminor Līzings SIA, Swedbank Līzings SIA un Citadele Leasing SIA. Norādītā automobiļa cena nav piesaistīta konkrētam modelim un tiek izmantota tikai kā uzskatāms piemērs. Dažādiem finanšu pakalpojumu sniedzējiem nosacījumi var atšķirties. Īpašie piedāvājumi un akcijas netiek ietverti mēneša maksājuma aprēķina piemērā. Lai noskaidrotu, vai uz konkrēto modeli attiecas kādi īpašie piedāvājumi vai akcijas, lūdzam interesēties pie mūsu auto tirdzniecības konsultantiem. Dažādiem finanšu pakalpojumu sniedzējiem nosacījumi var atšķirties un var tikt mainīti bez papildu izziņošanas.

Lietotne MyToyota

Lietotne MyToyota ietver tavam automobilim paredzētu savienotu pakalpojumu komplektu, kas atvieglos tavu ikdienu. Lai kur tu dotos, izmantojot lietotni savā viedtālrunī, tu vari sazināties ar savu automobili, lai skatītu tā atrašanās vietu, optimizēt savu braukšanas stilu, attālināti regulēt salona temperatūru un daudz ko citu.

MyToyota